24 Aralık 2012 Pazartesi

WİNX Kızı FLORA

Tatlı olduğu kadar cadı, cadı olduğu kadar da tatlı olan minik kuşum SUDE'nin yoğun yoğun ısrarları sonucu yaptığım çantayı iftiharla sunarım:))
 Sudecik şu sıralar Winx kızlarına kafayı takmış durumda; boyamaları, oyuncakları, hikaye kitapları her bişeyi var. Çantası olmadan olur mu hiç. Olmaz tabii. Eee ne yapılacak bu durumda.
Melike yengesinin avucuna düştü kuzucuk :))
Çok  zevkli bir çalışma oldu benim için, kot kumaş üzerine keçe ile  çalıştım, etek kısmında kumaş kullandım ve tabii her zamanki gibi bol bol pul-boncuk :)
Hanımefendi ayarlamalı askı istedi... nedense :)
Güle güle iyi günlerde kullansın Sudecik....


3 yorum:

  1. ben çok sevdim harika bir çalışma olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. geri döndüğün ve beni bilgilendirdiğin için çok teşşekkür ederim ,alışveriş yaptığın belli bir site varmı yoksa rastgelemi alıyorsun?

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU ÇANTA BAYILDIM.. KIZIM GÖRSE KESİN İSTER
    BU ARADA BLOĞUNUZDA ÇOK GÜZEL , BENDE BEKLERİM
    BAŞARILAR
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Bakalım Ne Diyeceksiniz?